PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
Witajcie misiaki!
W pętli dorosłości nareszcie dostałam urlop, w mojej pracy graniczy to z cudem. Można by nawet rzec, że zazwyczaj to ja słyszałam te legendarne pogłoski, że ktoś kiedyś dostał tam urlop haha. Oczywiście śmieje się tylko, ale chwilowy stop w biegu jest idealny do stworzenia notki. Choć szablon zrobiony już wcześniej, czekał na swoją odsłonę cierpliwie jak jego zamawiająca. Muszę przyznać, że bardzo milutko mi się z nią współpracowało i choć miałyśmy zupełnie inne gusta, udało nam się stworzyć coś niebywałego. Zapraszam do dołu na podgląd.
Co do tworzenia szablonów. Można ponownie zamawiać u mnie szablony, ale realizacją ich zajmę się w połowie czerwca. Jako, że od lipca mój czas wolny rozszerzy się niczym wszechświat, mogę nareszcie sobie na to pozwolić, bez zbędnych problemów z komunikacją, z którą jak wszyscy wiemy miałam problem, z powodów zawodowych. Przyznaję szczerze, że jestem wdzięczna każdej zamawiającej za ich wyrozumiałość i cierpliwość co do dogadania się w szablonie. Chciałabym poinformować też, że zmieniam zasadę zamawiania szablonu. Oczywiście aktualizacja pojawi się również w odpowiedniej podstronie.
  1. Jeśli zamawiasz szablon, grafikę itp, w komentarzu pod postem:
    • Zamieść link do swojej strony.
    • Podaj swój mail.
    • Napisz co chcesz zamówić, np. szablon.
  2. Przeczytaj regulamin, a następnie wypełnij formę do zamówienia i wyślij mi ją na mój mail: a.krekora98@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy, w tej podstronie. 
  3. Zgłoszenia z formą zamówienia w komentarzu pod postem będą ignorowane.
A dlaczego taką formę przyjmuje teraz? Z prostego powodu. Tak czy siak, będę musiała do was napisać w mailu / fb czy ig. Najłatwiej idzie drogą mailową. Jeśli podacie formę w mailu ułatwicie i mi i sobie sprawę. Nie będę musiała wskakiwać na stronę by czytać i sprawdzać czego potrzebujecie. Tylko rozwinę sobie mail z formą. Oprócz tego prywatność i zaskoczenie dla osób oczekujących na zobaczenie waszego szablonu. No i przede wszystkim wygoda. Szybciej sprawdzamy maila niż strony innych autorów. Uważacie, że to dobra zmiana? Dajcie mi znać w komentarzu misie.
Tymczasem, zapraszam na pogląd szablonu.
SZABLON ZAJĘTY
Podglądy:
strona główna posty z komentarzami
Zamówienie dla: Sorpresa
  • Jako, że Sorpresa to blog o modzie połączony z odważnymi historiami autorki, chciałyśmy w niego tchnąć jak najwięcej radości i koloru, zachowując przy tym minimalizm i prostotę. 
  • Autorka zdecydowała się na logotyp z gradientem w kolorach:  #f15970 30%, #990033 40%, #cc3366 55%, #993366 57%, #663366 63%, #333399 65%, #1d2468 70%
  • Reszta strony miała mieć pastelowy akcent, również w gradiencie kolorów: #ffcccc, #9999cc
  • Czcionki w trzech wersjach: 'Source Sans Pro';  'Playfair Display', serif;  'Playfair Display SC', sans-serif;
  • Specyfikację strony można znaleźć pod tym linkiem. Na jej stronie jest on określony znakiem © u dołu strony.

8 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję i pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Czasem sama chciałabym wrócić do pracy lub na uczelnie (tak naprawdę to powiedziałam. Ilość prezentacji i innych badziewi mnie przytłacza robię więcej niż przez ostatnie 2 lata), ale do pracy raczej prędko nie wrócę, nie ma to jak pracować na lotnisku...
    Uważam, że dobrze zmieniasz formę. Pamiętam, jak kiedyś zamawiające osoby wszystko napisały oprócz maila i nie miałam, jak się z nimi skontaktować, co było irytujące, bo w końcu nie wiesz co i jak robić.
    Szablon piękny, minimalistyczny. Gradient cudne kolorki! Naprawdę bajecznie to wygląda bardzo mi się podoba! Zazdroszczę, że tak lubisz kodować. Ja zgubiłam tą przyjemność. Tylko grafika mi siedzi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pracujesz zdalnie? Aż tak ciężko jest na lotnisku? Nigdy nie zastanawiałam się, czy praca tam jest ciężka. Na pewno musi być ciekawa, ale ciągłe zmienianie miejsca i brak snu to takie smaczki lotniska, tak mi się zawsze wydawało.
      Taak, to było najgorsze i później dogaduj się czy dobry szablon, czy to tak ma być w komentarzach.
      A dziękuję, dziękuję. Gradient akurat zamawiająca wybierała haha.
      Może w tym pomogę, za niedługo pewnie będę wrzucać jakieś kodowe smaczki konkursowe.
      Również pozdrawiam x

      Usuń
  3. Kolorki w tytule są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon. Uwielbiam taki minimalizm. Jeszcze te kolory 💜. Udanego urlopu życzę i powodzenia z matematyką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wybacz, lekko się pugubiłam. Jeśli pisałam do ciebie maila w sprawie szablonu, pod koniec listopada zeszlwgo roku i mi odpisałaś. To muszę znowu napisać maila, czy dalej cierpliwie czekać.

      Usuń
    2. Dziękuję, urlop dobrze mi zrobił. Podejrzewam, że gdzieś mi się zagubił, ale znalazłam go i już odpisałam. Przepraszam, za ten błąd, listopad był dla mnie zakręconym miesiącem.

      Usuń

-03-
wszystkie etykiety

PODPIS

Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca