PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
Witajcie przyjaciele!
Co słychać? Pytanie pewnie powinno pójść też i do mnie. Prawie trzy miesiące zleciały mi jak tydzień, naprawdę w tym przypadku nie żartuję. Wydarzyło się wiele, w ostatnim poście jeszcze pracowałam w swojej starej pracy. Aktualnie od 30 czerwca jestem wolnym człowiekiem, który pracuje z domu, zmiana na duży plus. Choć teraz rozglądam się za agencjami reklamowymi, ze względu na to, że chcę być jeszcze lepsza w swoim zawodzie, zanim jednak otworzę coś własnego, a po drodze uczę się javascriptu i zastanawiam się nad nauką php (  like why not?), przy okazji robiąc różnego rodzaju zamówienia oraz planując nowe projekty, które powoli realizuje tak jak np. rozwalanie mojej aktualnej templatki, na rzecz nowej. Pytanie gdzie jest mój czas, a no nie ma go haha. -Spokojnie przywykłam do takiego tempa pracy. Zanim przejdziemy do sedna posta, czyli fajnej informacji dla grafików, oraz pokazania wam strony nad którą pracowałam dość ładny czas. Chciałabym poinformować tych, którzy z niecierpliwością czekali na wyniki mojego egzaminu, że zdałam śpiewająco i przebiłam swoje własne oczekiwania. Yey, pora wybrać się na studia i dorobić sobie trzy doby w życiu  .

Fajne informacje dla grafików.

Dla grafików mam dwie wiadomości. Jedna jest związana z naszą społecznością, druga ponowieniem konkursu którego stworzyłam w tej notce. Przechodząc do pierwszej wiadomości, chciałabym znać waszą opinię na temat tego, jak zareagowalibyście na nową stronę z rywalizacjami? Gdzie moglibyście wykazać się swoim zmysłem graficznym w tworzeniu różnego rodzaju grafik od nagłówków po sygnatury, loga, tapety na sociale i komputery. Wraz z grafiką, będą też rywalizacje na tworzenie szablonów, kodów. Uwierzcie mi, będzie tego sporo i ja o to zadbam. Na dodatek na takiej stronie będzie można walczyć o miejsce do reklamy. Będzie topowa 5 uczestników bloga, oraz 5 tych którzy tworzą notki. Pytałam pewną część naszej grafikosfery i pomysły im się bardzo spodobały, teraz pytam reszty, co o tym sądzicie? Jeśli będzie duży odzew, zabieram się za pracę. Chcę by moje gwiazdki powróciły do pasji, która tak bardzo nas łączy.Przechodząc do drugiej wiadomości, jeśli braliście udział w ostatnim konkursie, wiecie co robić. Dla ciekawskich, którzy pierwszy raz biorą udział podrzucam ściągę o co chodzi w tym konkursie.
  1. Każda osoba która zostawi po sobie komentarz wraz z podanym na końcu mailem dostanie ode mnie paczuszkę. 
  2. Każda paczuszka pod notką będzie inna. Raz mogą trafić się texturki, raz stocki, raz jakieś kody, or porady, strony z których tworzę. 
  3. Chodzi o to by zmotywować nas do zostawiania komentarza z konstruktywną krytyką, a nie zwykłego 'jeej super prace!'.
  4. Dodaję tylko teraz zasadę, że każdy post z takim konkursem będę zaczynała od #KDG

Także, jeśli ktoś ma ochotę się pobawić (paczuszk na końcu notki), bądź wyrazić swoją opinię co do pierwszej wiadomości to zapraszam do dyskusji, tymczasem idziemy dalej. 
PRZYJMĘ TRZY ZAMÓWIENIA.

Zamówienie dla RADOSNEJ

SZABLON ZAJĘTY

STRONA GÓWNA POST+KOMENTARZE PODSTRONY POST NA TABLETACH POST NA TELEFONACH STRONA NA TABLETACH STRONA NA TELEFONACH
  • jak sama nazwa wskazuje, blog Radosnej jest zbiorem recenzji książek, filmów, seriali. Właśnie ten aspekt chciałyśmy podkreślić, poprzez wyszczególnienie zdjęć okładek oraz atrakcyjny wygląd cytatów, który jest blurbem.
  • Kolorystyka utrzymana w bieli, szarości oraz butelkowej zieleni.
  • Hovery zastosowane są w trzech wariantach: 
    • Ikonki zastosowane w efekcie wobble-bottom.
    • Menu z przesuwającym się w dwóch efektach border-bottom.
    • Ogólne linki oraz boxy w wyblakłym kolorze zieleni.
  • Dodatkowa animacja na stronie została zastosowana na statystykach, poprzez  rotate infinite.
  • Całą specyfikację można znaleźć na stronie autorki pod tym znaczniem © w stopce.

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za szablon, świetną komunikację oraz twój poświęcony czas. Wyszedł świetnie, co widać na załączonym zdjęciu i blogu.
    Nie jestem grafikiem, ale podoba mi się pomysł takiej strony. Zwykły czytelnik będzie mógł zauważyć różne style prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za tak wspaniałą współpracę i ciepłe słowa. Liczę że szablon będzie długo dobrze służył!

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że ten projekt bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że oddaje wszystko to, co blog z recenzjami powinien mieć - prosty ale tajemniczy, jak same książki :)

    OdpowiedzUsuń

-03-
wszystkie etykiety

PODPIS

Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca