PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
Witajcie misie!
Co słychać w nasz dzień bloga? Sama nie wiedziałam, że taki istnieje, a tu proszę haha. Idealnie na nową notkę, aż dziwne, że dodaję ją jak na mnie po tygodniu. U mnie jak zwykle dość ciekawie, wpadam na sporą ilość pomysłów i siedzę nad nimi godzinami. Moja kreatywna głowa, chyba weszła w swojego vibe'a, co mnie mocno cieszy.
Dziś mam dla was coś nietypowego jak na mój blog, ale długo się zbierałam na utworzenie działu DIY. Powiedzmy, że mały cwaniak Luna uruchomił skrzydła i przyleciał do was z niespodziewanymi Planami lekcji, które można pobrać do druku, do zmiany w photoshopie, bądź photopea. A w raz z możliwością edycji ich, napisałam wam instrukcje, by nikt nie poczuł, że nie da rady, gdy się zdecyduje na zmiany w planie. Oprócz tego, żeby nie było wam za mało, dorzucę jeszcze parę pomysłów na ciekawe drukowanie. Zaczynajmy!

POMYSŁY NA CIEKAWE DRUKOWANIE

  1. Jak drukować ilustracje na domowej drukarce, Mavelo najlepiej to wyjaśnia.
  2. Pierwszy podpunkt to nie pomysł, a bardziej porada. Należę do osób które dużo w domu drukują. Mavelo znalazłam jakiś rok temu, gdy drukowałam małe plakaciki dla mojej przyjaciółki na urodziny. To właśnie jej wpis uratował moje druki, przed największą pomyłką. Jeśli chcecie wiedzieć, jakiego papieru użyć, z jaką gramaturą do różnych druków, zapraszam do lektury.
  3. Beżowe tyły w blokach rysunkowych, technicznych etc, to złoto.
  4. Teraz się wszyscy pośmieją tak jak ja kiedyś, bo ten papier, a bardziej dziwna tekturowa kartka ma niesamowite zastosowania przy druku. Do tej pory żałuję, że tyle ich powyrzucałam, zamiast wykorzystać na etykiety, dodatkowe obrazki w BJ, bądź ciekawe kartki. Aktualnie, niedawno w Action kupiłam szkicownik z 3 rodzajami kartek. Na internecie też można go znaleźć, wygląda on tak. Drukować na nim można wszystko, a efekty naprawdę wyglądają ciekawie.
  5. Czarna/beżowa kartka plus biały długopis/marker, tworzą idealne połączenie.
  6. Możemy mówić co chcemy, ale według mnie, białe pismo na czarnej kartce ma to coś w sobie. Zyskuje taką ciekawą estetykę, elegancję oraz zabieg artystyczny. Nie chodzi o rysunki, bo samo rysownie na czarnym papierze jest dość ciężkie, ale sama kaligrafia, tworzenie w zeszytach, czy stworzenie z takiego kalendarza, pokazuje ile z takiej czarnej kartki da się wyciągnąć, bez posiadania artystycznego talentu.
  7. Dorzuć do drukowanej pracy, nitki, bądź wycięte dodatki.
  8. Osobiście jestem fanką takiego zabiegu, coś na drukuję, a później gdy brakuje mi czegoś w pracy zaczynam na niej szyć. Jeśli jesteście ciekawi takich prac, napiszcie w komentarzu. Oprócz szycia, uwielbiam tworzyć prace z uprzednio wyciętymi elementami, które sama drukuje. Mogą to być fancy napisy, bądź przyozdobione kształty. Zastanawiam się nad stworzeniem planu lekcji który można samemu wyciąć i stworzyć w własnej kolorystyce oraz układzie.

PLANY LEKCJI

ODCIEŃ GRANATU POBIERZ WERSJĘ DO DRUKU POBIERZ WERSJĘ DO EDYCJI 

(Beżowa wesja, jest bardzie dla osób które, albo posiadają białe markery, albo są pewni, że będą edytować pracę)
ODCIEŃ BEŻU POBIERZ WERSJĘ DO DRUKU POBIERZ WERSJĘ DO EDYCJI


INSTRUKCJA NA PHOTOPEA.COM

  • Wchodzimy na stronę i wybieramy podpunkt: Open from computer. Następnie wgrywamy plik PSD, który właśnie pobraliśmy.
  • Pokaże nam się nasza praca, jeśli będziemy chcieli dodać przedmioty do danych kolumn to spoglądamy na pasek z podpisem Layers i szukamy słów WSZYSTKIE TABELKI.
  • Po naciśnięciu na trójkącik, zobaczymy dni tygodnia oraz czas. Po rozsunięciu z każdego z tych słów poprzez następny trójkąt zobaczymy,że każda tabela taka jak np. Poniedziałek posiada folder o nazwie Teksty oraz poszczególne prostokąty.
  • Teraz jeśli chodzi o dodawanie tekstu to wchodzimy w folder Teksty uprzednio naciskając na ikonkę oczka, która odsłoni każdy tekst w tabelkach. Tak samo jak naciśniemy na oczko przy poszczególnej nazwie. -Ona zniknie. Jeśli wybraliśmy już Lekcję i jej numer, który chcemy zmienić naciskamy dwa razy na literkę T. Na obrazku pojawi nam się zaznaczone okno w którym będziemy mogli wpisać swoje słowa, zmienić kolor, oraz rozmiar. Następnie naciskamy na przycisk confirm, który jest ikoną "fajki"
  • Jeśli chcemy dodać tło w poszczególnym prostokącie, by oznaczyć ważne lekcje, lekcje dodatkowe, korepetycje, wchodzimy na dany dzień i szukamy po prostokątach tego, który nas interesuje. Naciskamy na jego mały podgląd, po czym po lewej stronie naciskamy na przycisk prostokąta. U góry wyświetla się kolory, w miejscu gdzie pisze fill, naciskamy na przekreślenie. Mamy do wyboru kolor, gradient, bądź kolor z patternami. Możemy wybrać kolor z szablonu, najeżdżając na kolorystykę pracy, bądź możemy wbić tą którą chcemy podając ją w hexach.
  • Kiedy po-usuwamy/dodajemy, zmienimy nasz nasz szablon, przechodzimy do górnego słowa przy lewej linijce FILE, dajemy po nim słowo EXPORT AS i wybieramy format JPG, bądź PDF. Nie dajemy PNG ze względów, że praca idzie do druku i tak jak wspomniała mavelo, ten format nie lubi się z drukiem.
Jeśli zainteresowały was plany lekcji i chcielibyście jednak zamówić u mnie plan lekcji, to serdecznie zapraszam na mojego maila bądź pod komentarz. Miłego wieczorku!

4 komentarze:

  1. Plan lekcji już mi się nie przyda, ale kolejnym pokoleniom na pewno. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha same, fajne plany lekcji sama zaczęłam doceniać po tym jak skończyłam szkołę. c': Najciemniejszy, ale ten beż przyciąga oko.

      Usuń
  2. Fajne plany zajęć. Najbardziej podoba mi się granatowa wersja kolorystyczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny prosty planner. Może stworzyć na studia Panu taki? 🙈

      Usuń

-03-
wszystkie etykiety