PASEK

Autorka bloga:Luna
graphicluna.blogspot.com
Buy Me a Coffee

NAGLOWEK

-01-
główne kategorie

WSTĘP

Graphic Luna

Dawniej graphic-catchers-illusion

Witaj w moim małym świecie! Jestem Luna i uwielbiam tworzyć. Na moim blogu znajdziesz wszystko co pomoże ci udoskonalić twoją stronę internetową, twoje media społecznościowe, wygląd pulpitu czy uratuje cię, gdy w spontaniczny sposób będziesz chcieć wyciąć coś dla drugiej osoby czy dla siebie. Oprócz grafiki oraz gotowych templatek znajdziesz u mnie również przeróżne instrukcje i kody do własnej modyfikacji i zabawy.
Jeśli jednak dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem lub nie czujesz się pewnie w kodach czy też w grafice, a masz wizję na wygląd swojego bloga czy też pracy graficznej/pracy do druku to możesz też takie rzeczy u mnie zamówić. A co dokładnie? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w zakładkach regulamin oraz zamówienia.
Miłego pobytu!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego:
a.krekora98@gmail.com | woolfieeee asia krekora
-02-
najnowsze posty
Witajcie moi mili,
co słychać u was? Widzę, że grafikosfera powoli się podnosi. Naprawdę napawa mnie to dumą. Dziś wpadam do was z mock upem fanowskiego bloga. Zamówienie dość nieoczekiwane, ale takie lubię najbardziej. Oprócz zamówienia wciąż tworzę wraz z Oreus nasz nowy wygląd na katalog, a po godzinach pracy rysuję projekty na plakaty. Muszę przyznać, że czas biegnie mi nieubłaganie szybko. Tyle pomysłów do zrealizowania, tyle rzeczy do nauczenia. Mam zeszyt pełen pomysłów i tylko skreślam błękitnym mazakiem swoje małe osiągnięcia. Co słychać u mnie jeszcze? W piątek wybrałam się na tripa z przyjaciółką, do zupełnie innego województwa by mogła zrobić sobie tatuaż. Przyznam, że bawiłam się wyśmienicie. Choć w pewnym momencie zastanawiałam się nad tym, czy aby przypadkiem nie zostać jeszcze tatuażystą. Dodatkowy fach, a co mi tam haha. Z moim parkinsonem w dłoniach, wszyscy byliby zadowoleni.

Enjoy!

MOCK UP PODGLĄD: CAŁA STRONA Blog: g-andrzejewicz.blogspot.com
  • Tak jak wspomniałam, mock up został stworzony na potrzeby bloga fanowskiego. Jako, że jest on poświęcony kobiecie, piosenkarce, uznaliśmy wraz z autorką strony, że chcemy go utrzymać w pastelach. Kolor przewodniczący przyszedł sam przy wyborze zdjęć. Dzięki czemu uzyskaliśmy rodzaj ciepła i elegancji.
  • Blog ten posiadał nie lada wyzwanie jeśli chodzi o sam układ i rozmieszczenie widgetów. Było ich dużo, a autorka wolała zachować większość. Tu z pomocą wpadły wysuwane widgety oraz te pojawiające się po kliknięciu.
  • Prosty nagłówek, miał posiadać animacje przy starcie.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szablon. Podoba mi się kolorystyka. Nagłówek ma dużo uroku. Dużo się u ciebie dzieje ostatnio. Gdzie ty na to wszystko znajdujesz czas? Super, że masz tyle pomysłów. Czekam na kolejne efekty twojej pracy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję bardzo!🥰 Mój czas tak naprawdę nie istnieje, ja go generuję siłą pomysłów.🤣
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Subtelny i przejrzysty wygląd, bardzo mi się podoba.

    Czy jest to gotowy szablon czy projekt graficzny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że szablon przypadł ci do gustu!
      Sam projekt graficzny c:

      Usuń
  3. Piękny szablon! Takie pastelowo-różowe projekty to zdecydowanie mój "vibe" ostatnio.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! To połączenie kolorów, zawsze ma w sobie to coś. c:
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hej, jak ogarniasz/tworzysz szablony na nowej wersji bloggera? Ja nie mogę się do niej przekonać D: !
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, mam dość długi staż w tworzeniu bloggerowych templatek, dzięki czemu łatwiej było mi się przesiąść na nowszą wersję w kodach. Mój pro-tip to dużo czytać na zagranicznych stronach o modyfikacji bloggerowego kodu, przestudiować to co blogger help nam daje np:
      https://support.google.com/blogger/answer/46888?hl=en&ref_topic=6321969
      A później próbować samemu modyfikować stronę. Nie jest łatwo, ale wierzę że dasz radę.
      Pozdrawiam! x

      Usuń
  5. Cześć 😘
    Świetny blog i ciekawa grafika😊
    Zapraszam do siebie na zacznijblyszczec.blogspot.com to może akurat to będzie coś dla ciebie. Gratisy dla ciebie oraz możliwość zarobku 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, przejrzysty szablon :) Pastele mu pasują. A ja mam dla ciebie kolejne wyzwanie w postaci szablonu na https://sayto-mlodzipotrafia.blogspot.com/ - e-mail z formularzem już poszedł.
    ashuramaru61@gmail.com

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mail zagubił się w gąszczu zamówień, z chęcią przyjmuję zamówienie.
      Pozdrawiam
      Luna x

      Usuń
  7. czysto, przejrzyście, ładnie - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

-03-
wszystkie etykiety

PODPIS

Szablon stworzony przez autorkę strony Lune / Technologia Blogger / CREDITS X X X X X X X / Współpraca